Wednesday, February 17, 2010

JUMPA NANNIE MYPASSION

Salam sejahtera semua...semalam baru balik dr cuti2 Malaysia,penat weii....Hari Jumaat lepas sebelum keMelaka saya singgah keKL dan dah berjanji jumpa Nannie MyPassion, kebetulan hendak mengambil piring yg Nannie tertinggal pos.Walaupun baru 1st time nak jumpa,Nannie menjemput kami sekeluarga lunch dirumahnya walaupun suaminya outstation.alahai susah2 aja Nannie...dan Nannie juga telah menjemput Yatt & K Azzah8 sekali..seronoknya sebab memang saya nak jumpa jugak dgn diorang semua.(Yatt dah buat N3 pasal perjumpaan rumah nannie..saya baru buat ni, sebab semalam baru sampai kerumah diKemaman)

HADIAH DARI NANNIE
Selesai menjamu selera,sebelum balik..ada lagi yang Nannie titipkan pada saya..Teko Ayam, Teko mini Sakura & Sudu Kangkung..Teko Mini Sakura tu saya suka sangat sebab saya tak da lagi...terimakasih Nannie kerana budi baik Nannie tak kan saya lupakan....dah lah perut kenyang..dapat hadiah pulakk..macam buy 1, free 1 lakk..len kali nak pegi lagi laa...ha..ha..

Bertambah lagi lah koleksi sakura saya..dah ada 4 size..yg Nannie bagi tu yg paling tecik & cute ..yg depan sekali tu...tq Nannie..

MESRANYA DIA...
Yatt & K Azzah, Puteri anak bongsu saya ngan Adam..mesranya..suap2 kek lagi..he..he..SiPuteri sampai tak nak makan nasi sebab banyak sangat makan kek Coklat Moist yg Nannie buat
LATAR BELAKANG PIRING2 LAMA
Banyak betul koleksi piring2 bujang Nannie ni...lawa jugak bila display kat dinding..emmm..ada idea ni..nak ikut jugak hias umah macam ni nanti..
DERETAN TEKO2 KOLEKSI NANNIE
Bermacam2 design teko lama..yg ada dalam gobok doraemon berapa banyak lagi daa...Habis saya buka gobok Nannie ..banyak koleksi Nannie yg dia belum N3 lagi...best..best..
GAMBAR KENANGAN
Bergambar kenangan saya, Yatt, K Azzah & tuan rumah..Nannie. Hampir 3 jam dirumah Nannie macam baru 3 minit..banyak yg kami bualkan..sampai boss dah berpeluh2 panas..boring lagi sebab kaum bapa tak de..he..he..sorry ya bang...
TENGAH MENJAMU SELERA
Sedapnya Nannie masak..pagi tu saya tak bekfes..bertolak dr rumah kakak diDanau Kota, Setapak jam 10 pagi dan ngam2 sampai jam 11 pagi kat umah Nannie diPuchong. Tengah lapar2 ni..abih semua lauk disapu..terimakasih Nannie kerana telah menjamu kami sekeluarga moga dimurahkan rezeki..Antara menu hari tu..Sambal Sotong,Ayam Gulai Kuning,Ikan Goreng & Sayur Campur...jom-jom makan dulu..lapar dah ni..

Ucapan terimakasih yg tidak terhingga atas layanan superberp Nannie kpd saya sefamily..semoga Allah memurahkan rezeki kepada beliau sekeluarga..

2 comments:

  1. salam kak Chah ,

    Terimakasih sudi bertandang ke rumah saya,lain kali kalu lalu kt rumah saya tu meh la singgah. Nanti bulan Jun ni bila saya ke pantai timur teringin nak ke Teratak Puteri pula...

    ReplyDelete
  2. salam nannie..maaf baru jwp..baru balik cuti katakan..datang le..Jun ni insyaalah saya ada..kita makang kepok lekor puah2 ya...

    ReplyDelete