Sunday, February 21, 2010

CUTI-CUTI MALAYSIA LAGI

Salam Ahad...alhamdulillah baru ada masa lepas seminggu bercuti ni..kebetulan cuti Raya China anak2 bercuti panjang kerana mereka semua bersekolah disekolah Cina..so dpt cuti 1 minggu..mak & ayah pun tumpang sekaki la..Petang Khamis lagi saya dah bertolak keKL.bermalam dirumah kakak saya di Danau Kota, Setapak.
Esok paginya kami sekeluarga kerumah Nannie..(minggu lps dah curi2 buat N3..).Selepas balik dr rumah Nannie,malam tu kami makan di Satay Station dekat Masjid Kg Baru KL..specialnya sataylah kat situ..ni kali kedua kami makan disini.

Wow..sedapnya satay, mee rebusnya pun ada gak..

Makan malam di Satay Station dekat Masjid Kg Baru dgn kakak saya & suaminya
Selepas makan pusing2 KL..anak saya nak tengok Twin Tower waktu malam..so pergi jugaklah sebab anak saya SiPuteri, kalu gi KL mesti nak tengok Twin Tower ni,baginya begitu istimewa, terpegun tengok bangunannya yg begitu tinggi dan cantik...jakun jugak anak2 & saya juga apa kurangnya..he..hee...biasanya tengok dlm TV aje..cantiknya tak usah ceritalahh..
Ada lagi lapuran cuti2 Malaysia yg bakal menyusul..kat Melaka lagi ada cerita menarikk..tunggu ya..

No comments:

Post a Comment