Thursday, September 9, 2010

Menu sebelum gantung periuk Ramadhan ini

Salam semua..Ramadhan hampir kepenghujungnya dan Syawal bakal menjelma..nampaknya semua orang makin sibuk menyediakan persiapan disaat-saat akhir. Saya juga akan bertolak balik kampung tengahari nanti..tak jauh sangattt..duduk kt Kemaman ni..balik kampung hubby kt Dungun..1 jam ajerr..tapi namanya balik kampung gak..ya ke tak?..ader aku kesahhh...janji balik kampung...hehehe..
Hari Raya Ke 2 baru balik kampung saya di Kuala Terengganu..1 jam jugak dari Dungun..alhamdulillah tak la lama sangat perjalanan tapi thriller balik kampung tetap wujud beb..

Ini lauk menu buka posa malam tadi..last masak untuk Ramadhan tahun ini sebab petang nanti akan berbuka puasa dikampung..jadi semalam saya dah gantung periuk belanga..hehehe..bercuti selama 9 hari..alhamdulillah tahun ni dapat raya lama sikit..hubby pun dah balik minggu lepas..jadi makin meriah la raya tahun ini...

So layan menu ni ya..Dan selamat Bercuti buat semua..Ta..ta..

Peria Goreng Kunyit


Sup Tulang Rusuk Lembu - permintaan hubby


Sambal Sotong Pedas - pedas gilerr..


Akhir kata, sekali lagi saya sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya & Selamat Bercuti buat semua rakan2, follower2, pengunjung Teratak Puteri dan teman2 yang mengenali. Wassalam..

4 comments:

  1. akak drive molek balik Dungun...kim salam kat pasaray salwa...hehehe..skali ngan pantai teluk lipat...agak² mokcik yg jual laksa kat situ ada berjual lagi tak eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. flo,
    Tq..psaraya salwa lamer doh mapuss weii..doh jd kedai jual kain lak lani..pntai teluk lipat ada lagi tp dh hmpir benar ngan jalanraya..yg mokcik jual laksa tu x pasti plok..meh la dtg beraya kt cni..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya!!
    have a safe journey home :)

    ReplyDelete