Wednesday, December 30, 2009

PINGGAN JALUR HIJAU


Pinggan ni dah lama ada ngan saya..tapi tak buat N3 sbb tak pernah jumpa lagi dlm lain2 blogger..malu la nak buat N3 ciannya dia sorang je terkontang-kanting kat umah. Tapi terpanggil buat N3 bila jumpa teko yg sama coraknya kat Memori Antik(Ca)

Saya dapat ni masa gi hunting dgn kakak ipar kt kampung(wehhh..tak malunya..)Dia ada banyak tapi saya ambik 1 ketoi je.. Mulanya tak nak ambik sbb tak pernah tengok corak gini tp kakak ipar kata pinggan ni pemberian arwah mak mertua dia dulu...ambik jugak 1 ketoi pasal antikkan...lagipun dia punya shining, menggoda..
Chop mohor Made In China.


Nilah teko dr rumah Ca tu..sorry Ca,pinjam gambor jap..sama kan..tapi Ca kata yg ni dr Jepun, yg saya punya dr China..tak kisah le..adik beradik tiri pun...janji sama..
Alahai..Ca..Ca..napa tak jwb msg saya tu...kalu dpt pujuk Ca utk let go teko ni, dapatlah jugak siyatim piatu ni berteman...Ca..oo...Ca...mana Ca ni...zzzz...

No comments:

Post a Comment