Thursday, December 31, 2009

GOLDEN DRAGON AND PHEONIX

MUGS


Salam hujung Tahun 2009 & Selamat Datang Tahun Baru 2010 utk kawan-kawan semua. Dalam N3 sebelumnya,saya dah janji nak tunjuk beberapa koleksi Golden Dragon & Pheonix. Antara yg paling antik yang menarik hati saya ialah Mug bertutup yg saya dapat ni. Kalu diperhatikan gambarnya begitu klasik dan antik sekali berbanding yg ada di Pelita, Teko atau Tea Set. Yg ni nampak macam cukup buruk/lama dan dihand painted sebab setiap satu mug yg saya ada nampak lain2 lukisannya..ada yg senget dll lagi..tapi tulah yg klasiknya..Made In China..of course..
RM35.00 - Ada lagi

PELITAPelita ni coraknya nampak baru..mungkin keluaran baru

-SOLD OUT-


MINI TEAPOT - RM20.00 SATU -ADA LAGI

TEASET
Close UpRM80.00 - Ada lagi

So..mari2..abg2,adik2 dan kakak2...kalau ada yg berkenan nak buat whole collection atau nak cukupkan adik beradik family ni, sms saya..saya bagi special price sempena tahun 2010 ni..
Lets giving them live happilly in one big family..hu..hu3...

No comments:

Post a Comment