Wednesday, March 31, 2010

SAKURA KU BERSATU - PART 2


Satu lagi corak sakura pink yg saya ada..yg ni dapat waktu hunting kat apek..Bunga sakura ni gemok sikit dari yg biasa yg kurus slim tu...Teko & anaknya pun semua gemok-gemok montok belaka..terlebih baja lah agaknya tu..he..he..tapi badannya lebih putih & mulus dari mak aladdin & anak-anaknya tu..
Alahai nampak manis gak aladdin ni ngan adik tirinya yg gemok tu..he..he..aladdin tu mantain je sopan santun tp yg gemok tu nampak brutal sket..ha..ha..
Pinggan enamel ni sy dapat kat apek gak..nampak macam ngam je digandingkan dgn corak bunga sakura gemok..rembat jugaklah walaupun dari species yg berbeza..dapatlah wat teman sigemokk..
Tak palah..lain keturunan pun...janji dari species yg sama..akhirnya 1 family bersatu...gaduh sikit2 tu adatlah kan..ha..ha..

4 comments:

  1. salam chah,
    cantik la sakura gemuk tu....unik, lain dr yg lain.

    ReplyDelete
  2. Tul tu k ana..gumukks2 pun nmpak comey jugak kann..

    ReplyDelete
  3. salam kak, nk tny dining set ada jual tak? kalau ada, email kan kat saya buleh? ni email saya nharauf@gmail.com

    cantik betul sakura collestion tu.. tp tea set kat rumah saya dh byk.. saya nak dining set... mekaseh yer.

    ReplyDelete
  4. slm delima..dining set x de la..saya pun tengah mencari ni;)

    ReplyDelete