Wednesday, March 24, 2010

DOUBLE SUPRISEDD..

Hari ini saya begitu gembira..selain dapt hadiah dr hubby..terima juga ucapan harijadi dr kawan2 online semua..yg hantar sms pun ada..terimakasih kerana sudi menjadi kawan2 saya..walaupun ada yg tak pernah bersua muka..tapi dialam maya dapat menjalinkan ikatan persahabatan..

Okay nak kongsi lagi kegembiraan hari ini..layann...

Terima jambangan rose merah ni dari hubby..dia kirim melalui kawannya yg deliver kat umah petang tadi...rupanya dah pakat ngan kawannya tu dari bulan lepas lagi..he..he..tq..tq..
Satu kek yg pink tu beli sendiri dan satu lagi hadiah dari agen insuran saya..adik Engku Khairuddin..tiap2 tahun tak miss dia antor birthday kek kat umah..tq dikk...
Haa..ni lah kad yg paling kelakor sekali..dari anak2..bidang terjun agaknya tu..tapi cincin ni..tah dr besi apa dibeli kat kedai kat sekolah diaorang..2 beradik tu share duit belanja sekolah utk belikan mamanya cincin permata...bila tanya harga RM4.99..ha..ha..tak pelah anak2 ku..sesungguhnya ingatan kalian lebih mencukupi bagi seorang ibu..love u all...muahh..

Yang si Angah pula janji nak bg hadiah esok...tah apa nk dibelinya...gamaknya dapat lagi le 1 hadiah lagi esok...he..he..

Kad ucapan yg diterima..
1st.. dr hubby lah
2nd..dr anak2 tersayang
3rd..dr Honda Malaysia(sbb beli kete dia..)
4th..dari Takashima..alah yg product alat senaman tu..(Threadmill tu dah berhabuk dah..lama tak exercise..sbgai peringatan kut..kena start balik tu..)
Hari ini jugak,terima 3 kiriman barang2 utk melengkapkan koleksi yg ada yg dibeli dari Tasha Awek Malaysian Antik, Kak Khaty69 D'Classic & Kak Tun Gallery Antik,Ipoh Mali...semua dlm keadaan cun2 belaka..ni pun kira hadiah birthday jugak kan...tapi bayar sendiri..sendiri dapatlah kan..ha..ha..
Mama..mama..cepat.. potong kekk..dah laparr ni..
Sesungguhnya..suami & anak-anaklah hadiah yg paling berharga yg saya dapat selama 41 tahun dapat bernafas dibumi Allah ini..semoga mereka menjadi seorang insan yg taat kepada suruhan Allah & patuh pada kedua ibu dan bapanya..Aminn.. Jadi sempena hari ini..saya ingin berkongsi kegembiraan saya utk semua rakan online, saya akan membuat "GIVE AWAY" sempena birthday saya ini..nantikan ya...

No comments:

Post a Comment