Saturday, March 13, 2010

JUMPA HAR HOMEDECOR

Jumaat kelmarin, saya singgah utk ambil pinggan antik yg nak dibeli dari rumah Har di Balok , Kuantan..selama ni hanya bersapa di sms & chat box sahaja..senang je cari rumah Har ni dgn petunjuk yg di bagi..

Gembira kerana Har sudi menyambut saya & Puteri dgn tangan terbuka..walaupun baru kenal jam tu jugak..banyak cerita yg kami bualkan..

Tengok tu mulut Puteri comot makan kek cholate moist feberet dia yg Har hidangkan..Puteri ni 2-3 kali buka tutup2 faux kek cute2 yg Har buat sendiri utk hiasan..nasib baik tak dimakannya...ha..ha...
Koleksi pinggan mangkuk antik
Koleksi pelita Har
Barang barang2 English style..kebanyakkannya boleh beli terus dari Har, comel & cute2 sungguh...
Oval plate Wild Roses..mulanya saya nk beli 2 kpg tp Har tak nak menerima bayaran dan mahu memberinya sebagai hadiah..tapi saya beli jugak 2 kpg lagi sebab ingin memberi sokongan atas pembukaan kedai online barunya..terimakasih diucapkan pada Har kerana walaupun baru jumpa,layanan mcm dah lama kenal & Har seorang yg peramah & banyak cerita juga..samalah dgn saya tu 2X5 je...

No comments:

Post a Comment