Wednesday, July 21, 2010

YIIPEEEE....YABEDAAA..BEDUUU...SAYA MENANG GA..

Alhamdulillah..rezeki memang tidak disangka-sangka..buat pertama kalinya saya telah menang tempat ke-3 GA..hahaha..gembiranya saya masa dapat sms berita ni dari rakan2 blogger yg prihatin masa tengah syok2 menonton wayang dengan family semalam.

Semalam merupakan cuti umum bagi Negeri Terengganu, iaitu cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Terengganu. Kami sekeluarga mengambil kesempatan pergi ke Kuantan utk servis kereta disana (saya tinggal di Kemaman, Trg, border ngan negeri Pahang..so Kuantan merupakan destinasi terdekat dlm 45 minit dr Kemaman). So dari pagi keluar rumah..mmg tak buka langsung lappy..kemudian anak2 nak tengok wayang gambar..punya lah seharian melayan kerenah anak2..1st movie tegok cerita Twilight Saga - Eclipse jam 2.40 ptg..lps tu budak2 nk tgok lg Karate Kid tayangan 7.55 petang..fuhhh..punyalah lama menunggu..Sambil tu penat kaki window shopping & makan2..hehehe..jam 11.40 malam baru tiba dirumah..phewww..penatt...

So mari kita tengok apa yg saya dapat hasil usaha gigih & tak putus asa..GA ni dari blog http://mrskellywalther6969.blogspot.com/ , tuanpunya blog SiKelly yg lasak & suka melancong seluruh dunia, pandai memasak lagi dan penyayang pd keluarga kedua2 belah family.



Dlam N3, GA beliau sebelum itu..ni hadiah ke 3 yang saya dapat tu..sebiji platter rose besar( saya cuma ada piringnya aje 2-3 ketoi..), sebiji Teko Alladin Sakura(yg ni saya ada teko ngan set cawan & piring) dan Sebiji Teko & 4 set cawan putih ni..alhmdulillah sukanya..

 
Pagi ni bila buka blog Kelly..rupanya ada tambahan hadiah pulak..4 biji piring biru, rose pink & rose hijau...
Alhamdulillah..terimakasih buat Kelly yang sungguh bermurah hati dan tak kedekut bagi hadiah ni.. tak sangka ada extra gift  tambahan hadiah yang betul2 lumayan..semoga rezeki beliau sekeluarga dimurahkan selalu..Ni menjadi pendorong utk saya masuk pertandingan GA lagi...mana tau kan..kan..

2 comments:

  1. salam k.chah
    tahniah yer..cun lah si aladin tuh...

    ReplyDelete
  2. slm chemp..tu la mnyanyi sakan tu..alladin tu kan feberet..hehehe..

    ReplyDelete